Βάπτισμα: Η πόρτα της Εκκλησίας:
Το Μυστήριο του Βαπτίσματος που συνήθως ονομάζεται «Η πόρτα της Εκκλησίας,« επειδή είναι το πρώτο από τα επτά μυστήρια , όχι μόνο στο χρόνο (αφού οι περισσότεροι Καθολικοί το παραλάβει τα βρέφη), αλλά σε προτεραιότητα, δεδομένου ότι η υποδοχή των άλλων μυστηρίων εξαρτάται από την αυτό. Είναι το πρώτο από τα τρία Μυστήρια την έναρξη της διαδικασίας , τα άλλα δύο είναι το Μυστήριο του Χρίσματος και το Μυστήριο της Θείας Κοινωνίας . Αφού βαφτίστηκε, ένα άτομο γίνεται μέλος της Εκκλησίας. Παραδοσιακά, η τελετουργία (ή τελετή) του βαπτίσματος έγινε έξω από τις πόρτες του το κύριο μέρος της εκκλησίας, για να δηλώσει αυτό το γεγονός.
Η Αναγκαιότητα του Βαπτίσματος:
Ο ίδιος ο Χριστός διέταξε τους μαθητές Του να κηρύξουν το Ευαγγέλιο σε όλα τα έθνη και να βαφτίσει εκείνους που δέχονται το μήνυμα του Ευαγγελίου. Σε συνάντησή του με τον Νικόδημο (Ιωάννης 3:1-21), ο Χριστός κατέστησε σαφές ότι το βάπτισμα ήταν αναγκαία για τη σωτηρία: «Αμήν, αμήν λέγω σοι, εκτός αν ένας άνθρωπος να αναγεννηθεί εξ ύδατος και του Αγίου Πνεύματος, δεν μπορεί να μπει εις την βασιλείαν του Θεού ». Για Καθολικοί, το μυστήριο δεν είναι μια απλή διατύπωση? Είναι το πολύ σήμα ενός χριστιανού, γιατί μας φέρνει σε νέα εν Χριστώ ζωή.
Βάπτισμα του έρωτα:
Αυτό δεν σημαίνει ότι μόνο όσοι έχουν βαπτιστεί τυπικά μπορεί να σωθεί. Από πολύ νωρίς, η Εκκλησία αναγνώρισε ότι υπάρχουν δύο άλλα είδη βάπτισης εκτός από το βάπτισμα του νερού.
Το βάπτισμα της επιθυμίας ισχύει τόσο για εκείνους που, ενώ επιθυμούν να βαπτισθεί, πεθαίνουν πριν από την παραλαβή της μυστήριο και «εκείνοι που, χωρίς να φταίνε οι ίδιοι, δεν γνωρίζουν το Ευαγγέλιο του Χριστού και την Εκκλησία Του, αλλά παρ 'όλα αυτά που αναζητούν τον Θεό με μια ειλικρινή καρδιά, και, μετακόμισε με τη χάρη, προσπαθήστε στις ενέργειές τους για να κάνουν το θέλημά Του, όπως το γνωρίζουν μέσα από τις επιταγές της συνείδησης "(Συντάγματος, για την Εκκλησία, Δεύτερο Συμβούλιο του Βατικανού).
Βάπτιση του αίματος:
Το βάπτισμα του αίματος είναι παρόμοια με το βάπτισμα της επιθυμίας. Αναφέρεται στο μαρτύριο των πιστών που σκοτώθηκαν για την πίστη πριν είχαν μια ευκαιρία για να βαφτιστεί. Αυτό ήταν ένα σύνηθες φαινόμενο στους πρώτους αιώνες της Εκκλησίας, αλλά και σε μεταγενέστερους χρόνους στο ιεραποστολικό εδάφη. Το βάπτισμα του αίματος έχει τα ίδια αποτελέσματα με το βάπτισμα του νερού.
Το έντυπο του μυστηρίου του Βαπτίσματος:
Ενώ η Εκκλησία έχει μια εκτεταμένη τελετή του Βαπτίσματος, που κανονικά γιορτάζεται, η οποία περιλαμβάνει ρόλους για τους δύο γονείς και νονοί, τα βασικά στοιχεία της που ιεροτελεστία είναι δύο: η έκχυση του νερού πάνω από το κεφάλι του ατόμου για να βαφτιστεί (ή η βύθιση του πρόσωπο στο νερό)? και οι λέξεις "Σας βαπτίζω στο όνομα του Πατρός και του Υιού και του Αγίου Πνεύματος."
Ο Υπουργός το Μυστήριο του Βαπτίσματος:
Από τη μορφή του βαπτίσματος απαιτεί ακριβώς το νερό και τις λέξεις, το μυστήριο, όπως και το Μυστήριο του Γάμου , δεν απαιτεί έναν ιερέα? κάθε βάφτισε άτομο μπορεί να βαφτίσει ένα άλλο. Στην πραγματικότητα, όταν η ζωή ενός ατόμου βρίσκεται σε κίνδυνο, ακόμη και μια μη-βαπτιστεί πρόσωπο-συμπεριλαμβανομένων κάποιον που δεν έχει ο ίδιος πιστεύει στο Χριστό, μπορεί να βαφτίσει, υπό την προϋπόθεση ότι το πρόσωπο που εκτελεί το βάπτισμα ακολουθεί τη μορφή του βαπτίσματος και σκοπεύει, από το βάπτισμα, για να κάνει ό, τι η Εκκλησία-με άλλα λόγια, να φέρει το άτομο που βαφτίζεται στο πλήρωμα της Εκκλησίας.
Και στις δύο περιπτώσεις, ένας ιερέας μπορεί να εκτελέσει αργότερα υπό όρους βάπτισμα.
Νηπιοβαπτισμού:
Στην Καθολική Εκκλησία σήμερα, βάπτισμα είναι συνήθως χορηγείται σε βρέφη. Ενώ κάποιοι άλλοι Χριστιανοί έντονα αντιταχθεί στην νηπιοβαπτισμού, πιστεύοντας ότι το βάπτισμα απαιτεί τη σύμφωνη γνώμη εκ μέρους του βαπτιζομένου, η Ανατολική Ορθόδοξη, Αγγλικανοί, Λουθηρανοί, και άλλα Προτεστάντες κύριων επίσης πρακτική νηπιοβαπτισμού, και υπάρχουν ενδείξεις ότι ασκείται από τις πρώτες μέρες της Εκκλησίας.
Από το βάπτισμα καταργεί τόσο την ενοχή και την τιμωρία λόγω της Original Sin, καθυστερώντας βάπτισμα μέχρι το παιδί να μπορεί να κατανοήσει το μυστήριο μπορεί να θέσει τη σωτηρία του παιδιού σε κίνδυνο, σε περίπτωση που αυτός πεθάνει αβάπτιστοι.
Ενήλικα Βάπτιση:
Ενηλίκων μετατρέπει στον καθολικισμό, επίσης, να λαμβάνουν το μυστήριο, εκτός εάν έχουν λάβει ήδη ένα χριστιανικό βάπτισμα. (Εάν υπάρχει η παραμικρή αμφιβολία για το αν ένας ενήλικας έχει ήδη βαπτιστεί, ο ιερέας θα εκτελέσει μια υπό όρους βάπτισμα.) Ένα άτομο μπορεί μόνο να βαφτιστεί μια φορά ως μια χριστιανική-αν, ας πούμε, βαφτίστηκε ως Λουθηρανός, ο ίδιος δεν μπορεί να rebaptized όταν μετατρέπει στον καθολικισμό.
Ενώ ένας ενήλικας μπορεί να βαπτιστεί μετά από κατάλληλη εκπαίδευση στην Πίστη, βάπτιση των ενηλίκων εμφανίζεται κανονικά σήμερα ως μέρος της ιεροτελεστίας της χριστιανικής μύησης για Ενήλικες (RCIA) και ακολουθείται αμέσως από επιβεβαίωση και Κοινωνία.
Οι επιπτώσεις της το Μυστήριο του Βαπτίσματος:
Βάπτισμα έχει έξι κύριες επιδράσεις, οι οποίες είναι όλες υπερφυσικά χαρίσματα:
- Η αφαίρεση της ενοχής και των δύο Original Sin (το αμάρτημα μεταδίδεται σε όλη την ανθρωπότητα από την πτώση του Αδάμ και της Εύας από τον Κήπο της Εδέμ), και η προσωπική αμαρτία (τις αμαρτίες που έχουμε δεσμευτεί).
- Η διαγραφή του συνόλου των ποινών που οφείλουμε, λόγω της αμαρτίας, τόσο χρονική (σε αυτόν τον κόσμο και το Καθαρτήριο ) και αιώνια (την τιμωρία που θα υποφέρουν στην κόλαση).
- Η έγχυση του χάρη με τη μορφή αγιαστική χάρη (η ζωή του Θεού μέσα μας)? Το επτά δώρα του Αγίου Πνεύματος ? και η τρεις θεολογικές αρετές .
- Να γίνει μέρος του Χριστού.
- Να γίνει μέρος της Εκκλησίας, που είναι το Μυστικό Σώμα του Χριστού επί της γης.
- Η ενεργοποίηση της συμμετοχής στα μυστήρια, το ιερατείο όλων των πιστών, και η αύξηση της χάρης.
0 σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου